top of page

Πολιτική ποιότητας

Στον Όμιλο Destel πιστεύουμε ότι η αγορά και ο κλάδος μας αναμένουν συνεχώς βελτιωμένες υπηρεσίες. Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουμε για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις σας και να παράγουμε ολοκληρωμένη εργασία για την οποία μπορούμε δικαιολογημένα να είμαστε περήφανοι.

Η Πολιτική Ποιότητας μας καθορίζεται και καθοδηγείται έντονα από τις ακόλουθες αρχές και συμπεριφορές διαχείρισης:


• Χτίζουμε μια αμοιβαία κερδοφόρα σχέση με τους πελάτες μας, διασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη επιτυχία τους, μέσω της κατανόησης των αναγκών τους
• Εκπληρώνουμε τις δεσμεύσεις μας για ποιότητα, κόστος και χρονοδιάγραμμα
• Ενίσχυση της συστηματικής έρευνας και χρήσης των βέλτιστων προληπτικών πρακτικών σε όλα τα επίπεδα και διασφάλιση αξιόπιστης διαχείρισης κινδύνου
• Προωθούμε τη συνεχή βελτίωση και την καινοτομία βασιζόμενοι σε αποτελεσματικές επιχειρηματικές διαδικασίες, καλά καθορισμένες μετρήσεις, βέλτιστες πρακτικές και έρευνες πελατών
• Αναπτύσουμε συνεχώς τις ικανότητες του προσωπικού, τη δημιουργικότητα, την ενδυνάμωση  μέσω κατάλληλων αναπτυξιακών προγραμμάτων και δείχνουμε ισχυρή συμμετοχή και δέσμευση στα συστήματα διοίκησης

Ο Όμιλος Destel, λοιπόν, στοχεύει να επιτύχει τα παραπάνω εφαρμόζοντας ένα σύστημα διαχείρισης που συμμορφώνεται με το διεθνές πρότυπο καλής πρακτικής BS EN ISO 9001:2015. Δεσμευόμαστε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των πελατών μας, να μαθαίνουμε από τα σχόλια των πελατών, καθώς και ακολουθούμε κάθε νομικές και ρυθμιστικές απαιτήσεις. Επίσης, στη συνεχή ανάπτυξη του συστήματος και στη διασφάλιση της αποτελεσματικότητάς του.

Η εταιρεία παρέχει εκπαίδευση και έχει καθιερώσει συστήματα για να βοηθήσει όλο το προσωπικό να επιτύχει τα απαιτούμενα πρότυπα. Ενώ προσπαθούμε να παράγουμε έργο και να προσφέρουμε μια υπηρεσία για την οποία μπορούμε να είμαστε περήφανοι, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι θα υπάρξουν παράπονα πελατών. Δεσμευόμαστε στη διερεύνηση αυτών και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να διορθώσουμε όλα τα δικαιολογημένα παράπονα.

Στον Όμιλο Destel προσπαθούμε να είμαστε οι καλύτεροι στον κλάδο. Μέσω της χρήσης αυτών των κατευθυντήριων αρχών, όλοι στον Όμιλο Destel είναι υπεύθυνοι για την πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας ικανοποιώντας ή υπερβαίνοντας τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους με τις καλύτερες λύσεις στην κατηγορία τους. προϊόντα και υπηρεσίες. Στόχος μας είναι η 100% ικανοποίηση των πελατών 100% του χρόνου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Ο Όμιλος Destel (εφεξής "η Εταιρία") εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας με στόχο την πλήρη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών και τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης και λειτουργίας, προστατεύοντας ταυτόχρονα τους εργαζομένους και το περιβάλλον γενικότερα.

Η Εταιρεία, έχοντας μεγάλη εμπειρία στον ναυτιλιακό κλάδο, δραστηριοποιείται στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών και ειδικότερα:

  • ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΙΥΛΙΣΜΕΝΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ,

  • ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ, ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣΕΙΣ ΠΛΟΙΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜίως.

  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ

Ο στρατηγικός μας στόχος είναι να βελτιώνουμε συνεχώς τις δραστηριότητές μας ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών μας.  Μέσω μετρήσιμων αποτελεσμάτων, προσπαθούμε πάντα να εντοπίζουμε ευκαιρίες για βελτίωση και να υλοποιούμε τις απαραίτητες ενέργειες για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας είναι πλήρως ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας.  Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, με την ποιότητα εργασίας του, συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί.

Η πολιτική μας επικεντρώνεται σε:

  • Παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών

  • Ικανοποίηση και συνεχής υποστήριξη των πελατών μας

  • Ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρείας, μέσω της συνεχούς ευαισθητοποίησης και επαγγελματικής κατάρτισης

  • Συνεχείς προσπάθειες για την αναβάθμιση των υπηρεσιών μας

Για την επίτευξη των ανωτέρω, η Διοίκηση της Εταιρείας δεσμεύεται:

  • Παροχή όλων των απαιτούμενων πόρων, απαραίτητων για την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

  • Βεβαίωση προς εσάς ότι θα τεθούν ποιοτικοί στόχοι.

  • Διασφάλιση για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των Εθνικών Κανόνων και του ISO 9001:2015, καθώς και με τις απαιτήσεις των πελατών.

  • Διασφάλιση για τη συμμόρφωση με τη διεθνή νομοθεσία και τις νομοθετικές απαιτήσεις.

  • Βεβαίωση ότι η πολιτική ποιότητας κοινοποιείται και κατανοείται από τους υπαλλήλους και τους εξωτερικούς συνεργάτες.

  • Επιδίωξη της συμμετοχής όλων των εταίρων στην εφαρμογή και βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.

  • Συνεχή προσπάθεια για τη βελτίωση τως υπηρεσιώς της, τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών και την ανταπόκριση στις απαιτήσεις τους.

  • Συνεχή έλεγχο της Πολιτική Ποιότητας για να διασφαλίσουμε την αποτελεσματικότητα και τη συνάφειά αυτής.

bottom of page